miercuri, 9 septembrie 2009

Meloman

"Marieeee, mariiieee, ia sa-mi spui tu mie... unde-ai fost azi-noapteeeeiii..."
Vecinul de deasupra. Treaz, te poti intelege cu el.
Altfel, noua ne-a spat usa, crezand ca e a lui, ne-a pus coji de pepene pe presul de la intrare (cine mai stie de ce), mama l-a luat cu matura, iar politia, cu duba, de nenumarate ori si cu pumnul, de aceleasi nenumarate ori.
Alcoolic, comportament cu alunecari psihotice (cred eu) cand e beat (vocabular scarbos, zbierete, urlete, initiative belicoase fata de administrator, vecinii care si-au inchiriat loc de parcare etc.), si-a terorizat sotia si copiii in tinerete, un ochi de sticla.
De 2-3-4 ori pe saptamana, cad trage la masea si nu mai zbiara, asculta acelasi play-list obsesiv: Tudor Gheorghe cu Maria lui, ala cu pusca lata, Gabriel Dorobantu in prostie, si o tarantula, smuff! tarantela. Glasul dogit, zbierat, etilizat, se adauga fals si ingrozitor peste al "artistului".
La inceput, m-am amuzat. Apoi, m-a contrariat. Ulterior, m-a plictisit si enervat. Am ajuns si la exasperare. Acum calculez raze, traiectorii, distante, mai sa-mi arunc jumatatea din A-CAD: proiectez plonjarea unui pepene/ghiveci/dovleac in teasta Chiorului.
Ce e de necrezut e ca exista o femeie intre doua varste, ca si el, sa-i suporte telefoanele si prezenta, sa se joace de-a amorul tarziu cu Quasimodo alcoolic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu