sâmbătă, 2 octombrie 2010

Un baietel de 3 ani are nevoie de 2400 de lei pana marti!

Acum 5 minute am inchis usa. Am deschis-o dupa ce m-am uitat lung pe vizor si nu vedeam mare lucru. M-am trezit fata in fata cu un tanr care mi-ar fi putut fi coleg de scoala generala. Imbracat cu un hanorac, cu dintii sparti, probabil, in jocurile copilariei, o privire umila si trista, jenat ca ma deranjeaza, speriat ca i-as fi putut inchide morocanoasa usa. N-am auzit prea bine ce zicea si, jenata la randul meu, l-am rugat sa repete. "Blocul vecin, 150... baietelul nostru... 24 de milioane... operatie pe creier"
Aveam numai mult marunt cu mine (in obsesia mea de a nu supara taximetristii cerandu-le rest) si regret amarnic ca m-am pierdut in asa hal cu firea, auzind ca, pana la varsta asta, copilul a facut deja o operatie, iar acum e necesara inlocuirea dispozitivului prin care se elimina lichidul acumulat la nivelul creierului. Se duc in Germania, iar pana marti le mai trebuie 24 de milioane. Au incercat si la televiziuni, dar "au prea multe cazuri de prezentat, nu ne bagau pana marti". Baietelul a facut de curand 3 ani si in Germania au sansa de a inlocui dispozitivul actual cu unul care creste pe masura ce creste si pacientul, astfel ca nu mai trebuie operatii repetate.

Daca vreunul din cei ce trec accidental pe-aici ma cred pe cuvant ca am vazut un om trist, ingandurat, incercand sa spere, un om tanar si imbatranit, pot dona la Raiffeisen Bank, in contul RO29 RZBR 0000 0600 1155 4220, deschis pe numele Cojocari Georgiana.

Ieri am fost la Fisc, sa mai platesc ceva impozit majorat. Un deputat PD-L se maimutarea mandru la TV cum ca i-a venit 'mnealui ideea de a impozita nuntile, botezurile si chermezele, sa largeasca baza de impozitare. De ce nu si pomenile, ca si acolo se mai duce omu' c-un pachet de orez, de arpacas, de zahar?! Da' redeventele alea din exploatari de resurse naturale (de-alde Videanu) de cand nu s-or mai fi colectat?! Da' tigarile de se vand la greu sub nasul fiscului (oare nu merge nici un functionar de la Fisc cu metroul, nici unul nu-si face piata??)
Sunt sigura ca si oamenii astia or fi avut candva o nunta, un botez. Sa zicem ca primeau 10.000 de euro. Statul roman le-ar fi luat 16%, adica 1600 de euro. Le-ar fi dat inapoi banii astia, sa-si trateze copilul?! Pentru ce platesc eu impozit majorat, daca un copil de langa mine e trimis in Germania pentru operatie, pe banii parintilor lui??!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu